Verzenden & retourneren

Levertijd

Voor 22:00 besteld is vandaag nog verzonden. Vervolgens levert DHL het pakket doorgaans binnen 1 of 2 werkdagen.

Retourbeleid

Wij hanteren een 14 dagen retourtermijn. Binnen deze termijn kan je de Nevali verzwaringsdeken uitproberen, en eventueel retourneren. Wij verzoeken je vriendelijk om in combinatie met de verzwaringsdeken een hoes te gebruiken. Retourneren is mogelijk indien de artikelen vanuit een hygiënisch en functioneel oogpunt in nieuwstaat zijn en voorzien zijn van de originele labels en verpakking. Dit betekent dat er geen vlekjes, geurtjes of haren op de verzwaringsdeken aanwezig zijn. Indien er wel gebruikerssporen op de deken aanwezig zijn behouden wij ons het recht om hier kosten voor in rekening te brengen. We zijn hier uiteraard schappelijk mee, maar we verwachten dat onze klanten dat ook zijn.

Ik wil retourneren, hoe doe ik dat? 

Geen probleem, stuur een mailtje naar info@nevali.nl met je bestelnummer en (optioneel) de reden van retournering. Wij zorgen vanaf dat moment dat je retournering goed zal verlopen. Zodra wij de verzwaringsdeken in goede staat hebben ontvangen zullen wij binnen 14 dagen het aankoopbedrag terugstorten op je rekening. 

Wie betaalt voor de retournering? 

Aangezien wij de prijs van ons product laag willen houden bieden wij geen gratis retournering aan. De kosten van het retourneren zijn dus voor jou. Wij leveren je een retourlabel aan waarmee je de verzwaringsdeken kan retourneren. Hier rekenen wij €7,95 voor. Dit bedrag halen wij van de terugbetaling af.

Ik wil graag mijn deken omruilen voor een andere deken

Geen probleem, omruilen is binnen de periode van 14 dagen ook mogelijk. Stuur een mail naar info@nevali.nl met je bestelnummer en wat je precies wilt ruilen. Hou er rekening mee dat wij €7,95 retourkosten rekenen voor het retourlabel dat je van ons krijgt. De verzending van de nieuwe deken nemen wij voor onze rekening.

Na het ruilen van een product is het niet meer mogelijk om het nieuwe product te retourneren.